tisdag 25 augusti 2009

hej alla söta bloggläsare!

denna dagen har varit ovanligt långtråkig,
vi har haft lektion på lektion och det känndes som om
det aldrig tog stopp, men jaja vad ska man göra åt saken?
direkt när jag kom hem fick jag skynda mig att äta och göra
spanskan som jag inte fattar ett skit av, och sen bar det iväg
till träning, har inte tränat på hela sommarlovet så jag
är lite halft död nu, förlåt för dålig uppdatering, jag ska bättra mig,
men nu ska jag studa lite mer spanska bitchesss
:


4 kommentarer:

  1. kör du fortfarande Taekwondo? :PP :}

    SvaraRadera
  2. Hej där. Gullig blogg ni har.
    Kollade in på sofiiaofswedens blogg och såg att ni hade hjäpt henne med hennes design så jag tänkte bara fråga om jag skulle kunna få hjälp med min bloggdesign:) det skulle verkligen behövas hehe. Take care!

    SvaraRadera
  3. Hejsan, jätte fin design och header som sofiiaofsweden har fått. jag undrar precis som alla andra säkert, om ni skulle kunna hjälpa mig med. behöver det verkligen. hej

    SvaraRadera
  4. Hej, jag undrade ifall ni skulle ha lust att göra en design till mig? sofias var ju såååå snygg (A)

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker