onsdag 26 augusti 2009

( klicka för fullstorlek )

.Nu har jag då gjort Sofiiaofswedens header och ska göra några små saker åt henne också.
Det är varit en stor ära att hon har just mitt arbete på förstasidan längst upp på hennes blogg.
Ibland har jag sån himla tur, och jag är så himla glad att fått lära känna Sofia hon är en otroligt underbar människa! Go och glad! Och man har alltid kul!
Så jag tycker att ni ska läsa hennes blogg jag vet att ni kommer att fastna för den direkt precis som jag gjorde!
Jag beundrar dig verkligen, du kommer gå så himla långt.
För du vet precis vad du gör!
Denna tjejen är beviset på att perfektion finns!

.

5 kommentarer:

  1. hej . jag undrar om du har lust att hjälpa mig med min blogg design ? . försår om du inte kan eller vill , tänkte det var värt o fråga ,

    SvaraRadera
  2. hejsan, jag undrar om du kanske har lust att hjälpa mig mä min bloggdesign, har tröttnat på min och så (: du kan ju höra av dig även fast du inte har tid eller något sådant :)

    SvaraRadera
  3. GRYMT SNYGGT! gör du åt vem som helst? :)

    SvaraRadera
  4. hejj, vi är två tjejer som bloggar tillsammans. Och vi skulle gärna få hjälp med våran design och vi tyckte att du var VÄLDIGT duktig! Så om du har tid så skulle vi bli jätte glada ifall du vill hjälpa oss!:D och såklart får du en länkning ;))

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker