måndag 24 augusti 2009

Dagen har varit mysig, följde med hannah hem och bakade chokladbollar mums..
Och sen så var min mamma naughty.. hon ringde mej och sa att hon köpt en gympapåse jag ba aha, hur ser den ut hon ba den är rosa och en hello kitty på ni tycker sånt är gulligt eller hur!?
Jag la på utan att säga något seriöst mamma hello kitty? JAG GÅR HELLRE RUNT MED EN PÅSE PÅ HUVUDET! Hmm, så hela vägen hem till mig bad jag Hannah om råd om vad jag skulle säga till henne, men när jag kom hem var allt ett läskigt skämt! Usch, HAHA hemskt!
aja sen tog jag och Hannah en filt och gick och myste ute på gräset hade väldigt KUL!
Skulle busringa någon, jo vi hade damp, och vi sa en massa pinsamma saker! Sen upptäckte vi att jag glömt dolt HAHA! Dom bara skratta i telefonen, och ba grattis din idiot!
HAHA, lite blonda oooooohja!
Haha, Nu sitter jag här och har precis badat, skumma över i hela badrummet!
Men nu ska jag lägga mej för jag somnar snart!
.

1 kommentar:

  1. hej hej , jag tänkte bara fråga om du har någon koll på hur man gör en design på sin egna blogg.?
    Är du bra på det så får du gärna göra mig design på min blogg :) hör av dig // louiseeriksson__@hot...

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker