onsdag 9 september 2009

sminklös tös

but who cares?
så nu är jag precis klar med att ha lockat löshåret, vet inte om jag ska ha det imorgon i skolan dock, tar så lång tid att fixa mitt då.. Men vem vet kanske kommer en krullis till skolan imorgon,
och dessa bilderna bjuder sminklösa chantelle på!
.
föressten nu kan jag se!
.
ah dom som vet vad som hände i skolan idag förstår vad jag menar men ni andra behöver en story eller hur? Jo, det va såhär vi hade baseball idag och rätt som det va börjar mitt öga bränna vet inte vad som va felet men helt plötsligt rinner ögat NON STOP!
inte det andra nej jag skulle va mobbat och leka flickan som gråter med ett öga fast jag inte gråter? hm, iaf skolsköterskan hannah och violetta tog hand om mej och skolsköterskan beställde tid hos vårdcentralen och så blev det akut in dit, då fick jag en salva och nu mår jag mycket bättre! hihi

1 kommentar:

  1. Heej:) Jag har addat din msn för det var den vägen som jag skulle kunna få en ny design.:D men du är aldrig inloggad så jag har ju ingen aning om hur jag ska kunna få kontakt med dig? :P Kram:)

    Jätte fin blogg ni har! :)

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker