onsdag 9 september 2009

hannah langar gammal bild to the pepole

hej alla söta bloggläsare,


i dag har det inte hänt så mycket, vi har haft hälsodag
och jag har vart dunderförkyld i dag så jag har knarkat
alvedon och strepsil nästan hela dagen, så vi får väl se om
det blir någon skola i morgon, men vi får la hoppas på det,
och jag är väldigt rädd för svin influensan men jag har inte
hostat något så jag tror inte det är någon risk att jag har
det, men iaf nu sitter jag och nellie här framför datorn och
har nyss kollat på en skräckis hon ska nämligen sova här
för våra mammor skulle typ åka till kusten med jobbet
så vi ska göra det lite mysigt ikv, fixa naglarna, ansiktsmask
och sen blir det nog att vi kollar på idol, btw såg ni kissies brorsa
på idol i går? hahahah det var det roligaste på länge, han sög fett
mycket! men iaf nu ska jag tcb så hej då

1 kommentar:

eXTReMe Tracker