onsdag 8 juli 2009

MIN STORA FETA SVENGELSKA FAMILJ
Nu har precis släkten varit här för att fira morbror Peter morbror Fredrik och morfar Christer, Peter tog med sig Malin och lilla lukas, Fredrik tog med sig Anna Alexander jämnåriga Ewelina och Kalle ewelinas pojkvän, morfar tog med sig Erene. Sen var det ju våran familj också mamma pappa Donny jag och kusinen Donald som vi nyss hämtat på flygplatsen i gbg igår kväll. Vi åt mat och godis vi sjöng och spela på gitarr mamma visade sin talang på flöjt haha alla vuxna var jätte fulla. t. ex mamma kommer fram och säger tjejer kom ner alltså jag ewelina & kalle.. och la till och killarna alltså kalle, jag ba mamma det är en tjej där uppe och 1 kille, hon ba ah jag vet! glöm inte att ta på dig en tröja chantelle jag ba aha? här gick jag alltså i en hoodtröja.. jo, lite berusad kanske haha. Sen kom 5 a-lags flickor och pratade med Donald om Australien de ska tydligen resa dit, jo visst tyckte dom att min kusin var superhet och hörde om han ville dra till en klubb på fredag hm tjejtjusare haha. Hela min släkt tvingade mig att sjunga och det var ur pinsamt jag trodde jag skulle svimma allvarligt talat. Men nu har jag pratat med fredrik och det blir nog att jag sätter igång med handbollen till hösten igen bara kommer ner och tränar en gång. jag saknar det rejält. så nu har jag lättat på hjärtat. jag kalle och ewe har legat i min lilla säng på rummet och kollat film käkat chips och godis, och saft. Kalle fick för sig att jag skulle ta fram mina tidningar och läsa alla sexsidor haha! så jävla skön ja, där låg vi och läste högt om hur man smetade in honung på penisen så det skulle smaka bättre HAHA!

tack för kvällen puss bebisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker