lördag 11 juli 2009

hej alla bloggerrs!

notera att dagen har varit underbar!
den börja med att jag vakna en puss i pannan av mamma,
dt var frukost, sen så frågade mamma om jag ville hänga med till skövde, men
mathias skulle ju komma så jag fick va hemma och städa mitt rum ist,
sen så kom mathias efter att ha kört runt några varv i axvall, vi kollade på film och dt var mys! senare på kvällen hämtade vi chantelle och då gick vi och köpte godis på ica, sen bar det hem till mig igen där vi åt mat och kollade på yttligare en film, och i dag hade chantelle pms på mig och mathias för vi var såå sociala, haha!
puss på dagen! :)

// HANNAH Y

2 kommentarer:

  1. konstigt?!
    strula 24/7
    hörde tyyyyyp ba massa stön HAHA
    (L)
    /chantelle

    SvaraRadera
  2. hahahah :D<3/matte

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker