måndag 16 mars 2009

SJUK!
Har sjukt ont i halsen, och kan inte gå tyvärr, ska in till sjukhuset sen. Och får tydligen kryckor och linement. Om jag nu har sträckt mej! Jag tror jag blir galen! Jag vill konstigt nog till skolan! Men ja, om man inte kan gå är det inte så mycket man kan göra åt det så jag förblir hemma. Så det blir sängen hela dagen och hela natten, soppa och varm oboy får det blir också!

Jag längtar till sommaren! Det gröna gräset, klarblå himmel stekande varmt så man inte står ut och är tvungen att hoppa i det lagom varma svalknande vattnet. Och torka på 1 minut och känna sanden rinna genom tårna, Känna den brännande sanden mot foten. Glassen smälter på en gång, och känna den goda glassen mot tungan. Colan och kräftor&räkor med avaoli i husvagnen vid solnedgången. Stan i flippflopp, shorts och linne. Lyssna på sommar sommar och sol havet och vinden och doft av caprifol, och reggea med markolioo åh ge mig sommar! Längtar!

/Chantelle

4 kommentarer:

  1. jag vill också ha sommar!
    vad mysigt det låter!
    puss&kramar

    SvaraRadera
  2. krya på dig vännen
    sommarn ska bli bäst med dig älskling(L)
    längtar som bara den
    älskar dig!
    / din hanna bergquist!

    SvaraRadera
  3. ja ska bli fantastiskt!<3
    älskar dig med<3

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker