söndag 15 mars 2009














Hej alla!
Idag har jag sträckt mej! lyckat,
ja, jag har super ont i låret! ååh,
Och mamma tjötar om att jag ska plugga fysik,
Jag har jätte trååkigt hjälp mig!
Jag har haft hicka i 3 timmar sträck nu, åh.
dt låter meep meep meep inte vanliga hickningar
utan meep meep, åååååååh störande haha!

Jag låg i sängen och tänkte förut,
vad jobbigt det är när man har känslor för någon
och ingenting, händer när man älskar någon man
vet man aldrig kan få. Man kan inte släppa
den! Man drömmer om dem om och om igen,
och precis när man ska kyssas vaknar man såna där
retliga saker. åh, Man tänker på dem ständiigt.
Musik texter lipar man filmer lipar man. Åååååh,
dåligdag dåligdag!


muntra upp mig med kommentarer snälla!
/chantelle

5 kommentarer:

  1. abboo, feeettt snyyyygg u vaa;gggggggg

    SvaraRadera
  2. går på din skoooolaaa;ggggggggggg

    SvaraRadera
  3. din söta lilla rumpa!

    SvaraRadera
  4. haha :)
    vem då? ;o
    haha du kan ha en söt rumpa :)

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker