torsdag 17 september 2009

Juste nu ska jag berätta en sak,
mitt mastercard har varit borta sens i vintras och jag har slarvat bort det.
så mamma gav mig dator förbud.. och fick inga extra pengar..
jag har pengar på men har inte gjort något åt saken (lat?) iaf, förut leta jag efter vita strumpor men det finns inga så jag river lite längre ner, (jag och mamma har samma strumplåda) vad tror ni jag hittar där? jo, mitt mastercard! kollar på baksidan och mitt namn på klart och tydligt på den! och det kan inte vara någon mer än mamma som gömt den hmm, jag marcherar in till mamma!
.
- MAMMA! varför har du stulit mitt mastercard?
rycker det ur handen på mig!
- DET ÄR MITT MASTERCARD!
- NEEE DET ÄR DET INTE ALLS DET KOLLA PÅ BAKSIDAN DET STÅR CHANTELLE PÅ!
hon mummlar något och vänder på kortet
- MEN! HHAHAHAHHAHAHA
.
ah, vi börja gapflabba här har hon straffat mej för att hon snott det och trott det varit hennes!
hahha herregud! aja, nu vet jag iaf att jag kanske inte är lika slarvig som jag tror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker