fredag 11 september 2009

hej sötnosar sitter här och tråkar ihjäl mej rakar benen..
värsta som finns orkar inte HAHA! men jag har mina behov, så..
Måste ha ny mascara och eftersom jag har cpe ögonfransar!.. så måste jag ha vattenfast mascara som betyder att det är extra jobbigt att ta bort sminket.. men men nu är mitt sminkborttagnings medel slut!

Så jag har ett tips till er, har ni också konstiga ögonfransar att när du böjer dem så bara lägger dem sig ner igen när du applicerar på mascaran.. irriterande!? JA! Så här är mitt tips, böj ögonfransarna och använd vattenfast mascara! Skit bra! Och eftersom mitt borttagnings medel är slut så kan man använda (ah jag änvänder olivolja). Det funkar lika bra!
.
Och mascaran jag använder är
Max Factor Masterpiece Waterproof Volume & Definition Mascara

2 kommentarer:

eXTReMe Tracker