lördag 29 augusti 2009

hej bloggen!

efter matfestivalen igår åkte jag och nomi hem till mig och kollade på en film, mycket mysigt!
sen åker jag hem till ida lite senare skulle sova där, vi kollade på film kollade dock nt färdigt på hela så resten får vi se en annan gång.
i morses var ja sjukt trött, men vi fick tvinga oss upp ändå för kvart i 10 skulle vi åka till junkfest i trollhättan.
väl där går jag och ida och kollar oså i typ ngn timma sen när vi ätit orkar vi nt vara där mera så vi bestämde oss för att gå till ett köpcentr ist, och efter några 100 m stannar vi inne på jysk för vi är trötta och orkar nt gå, där inne lägger vi oss i varsina sängar och nästan somnar.
men till slut går vi där ifrån.
sen när vi kommer dit kollar vi i lite affärer och jag hittar ett linne och ett armband, ida testar typ alla olika foundations undertiden som jag nästan dör av panik!
sen äter vi på max och jag ve nt hur länge vi stod i kö, sjukt segt gick de!
efter vi ätit åker vi tbx till junkfest för dom typ skulle kasta ut massa saker och vi blev helt omringade av galna folk som ville ha typ kepsar skateboardar och ja allt vad dom nu kastade ut, lite läskigt vare!
sen släppte dom av mig i ldk och jag fick sitta och vänta på bussen i typ 1 timma samtidigt som jag frös ihjäl typ, men nu är jag hemma!
och jag har som alltid haft de underbart med ida, massa skratt och kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker