onsdag 19 augusti 2009

hej bloggen!

andra dagen i skolan idag och tiden har faktist gått
rätt snabbt, efter skolan hänkade chantelle med hem till
mig och sen kom emmy och emelie, sen blev vi lite trötta
och hängiga så vi bestämde oss för att gå på en promenad,
först gick vi eljuspåret där vi först träffa på en kopparödla
tror jag det hette, sen gick vi tio meter till och får syn på
massa kossor, jag och emmy fick panik och börja springa
och till slut kom vi ut ur kohagen i eljuspåret, och då kom vi
ut på en väg och vi gick och gick, tills vi fick syn på en åker
men en massa höbalar, och där satt vi på varsin höbal och
prata och solen skinde, mysigt, senare gick vi till sjön och
badade och nu sitter jag här ny duchad och har absolut inget
för mig, men funderar snart på att sätta på en film lr ngt,


1 kommentar:

eXTReMe Tracker