torsdag 20 augusti 2009


chacha alla bloggläsare porris rawr här den ultimata porrmjauu


okej, för alla er som inte vet hur jag började kallas porris
ska läsa himla noggrannt nu,
okej, vi har trässlöjd i 7:an första gången,
min blivande bästavän ( visste inte om detta än ) han var nämligen sveriges kåtaste man..
herregud, den killen han ser och hör OCH tänker med han där nere! HAHA,
han är som en hund jockar på allt han ser, och ja han hoppar även på mina ben ibland hahah.
men aja, tbka till "porris" jo, det va såhär jag skulle limma ngn träbit?
så jag tar upp limmet och står och skakar jävligt länge, men inget kommer, tillslut blir jag trött i
armen och typ "stönar" sammtidigt som jag skakar sönder skiten!


-MEN KOM DÅÅÅ! KOOOOOM DÅÅÅÅÅÅÅ!


alla började gas flabba, och ja först så var jag lite tveksam med namnet,
men med tiden har jag börjat acceptera för alla vet ju princip varför jag kallas det haha?
men bara för er som inte vet varsegoood här har ni lite gossip!
så nu reagerar jag till och med på när folk kallar mej det HAHA,
OCH jo!
tycker det är förjävla tråkigt för er som tror jag är någon hora eller något för nej
jag är verkligen inte sån! inget billigt med mig ;)
så jag tycker att ni ska läsa detta inlägget och kommentera
och ni som tänker kommentera skit
kan gå leka gris ir något? för ni har verkligen inget liv
om det kretsar runt att gå snacka påhittad skit, så jävla 2008!..

aja hejdå alla wannabe's
som fortfarande tror att jag kallas porris
av någon annan anledning
it's all bullshit!
och love till alla sötnosar!

3 kommentarer:

eXTReMe Tracker