torsdag 30 juli 2009

H&M
FASHION against aids

Nu designar hundratals med kändisar kläder för att strida mot sjukdommen AIDS / HIV,
på tröjorna står dt USE ONE, KEEP PROTECTED, och ibland 20 kondomer på. Jag ska bara fråga en sak, visst det är till en jätte bra anledning, men istället för att designa kondom tröjor och ha tröjor som det står AIDS / HIV saker på, är liiiiite pinsamt i mitt fall, är dt inte bättre att göra vanliga kläder, för jag vet inte om jag hade kommit i en tröja hem till mamma&pappa där dt är en massa kondomer på hade dom låst in mig i rummet. Nej, men ärligt vad hade ni gjort om ni sett någon tjej eller en kille på stan med kondomer på tröjan jag hade tänkt o fy ush översexuella äckel! :O
liteeee, pinsamt. Nej, jag tycker detta är en super ideé men ett tips till er kändisar som designar håll er till normal clothing! För detta är till en riktigt bra anledning och fler kommer köpa om tröjorna inte innehåller en liten snopp där dt står protection!

Flera miljontals med folk dör varje DAG av AIDS, vi behöver detta!

VIKTIGT,
kolla här har ni inte hört ryktet om att man kan få aids genom saliv alltså hångel
jo det är sant igår kväll satt jag och grubblade över det och sökte upp det på google, jo det är sant i sällsynta fall kan man bli HIV / AIDS smittad av hångel. Men vanligaste fallen är oskyddat samlag, oral sex ( kön mot mun ), och födelse, och bröstmjölk, sprutor som inte är tvättade eller använda på någon annan, blodsmitta. Hm, så alla ni som tävlar med polarna på discon att strula med så många som möjligt oj kanske grattis du vann, tävlingen och kanske HIV/AIDS. Om nu någon som blöder näseblod vill ha hjälp du utsätter dig själv, mh not so fresh.

KYSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Tröjorna används inte för att upplysa dig själv eller dina föräldrar om att ha skyddat sex, det ska upplysa andra. och ska jag vara ärlig tror jag att dina föräldrar skulle vara stolta över dig om du köpte en sån tröja, och att du skyddar dig mot graviditet och könsjukdomar, det är i alla fall mina.

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker