fredag 1 maj 2009

Idag när jag vaknade sprang jag ut och solade!
Jag solade i 1 timma! Sen ringde jag hannah och hon berättade att
lilla Emelie har åkt på feber buhu! Krya, älskling!
Jag och hannah cyklade upp och köpte glass och dricka, vi satte oss vid ett bord och
babbla som vanligt. Sen när vi kom hem lagade mamma mat, och jag och hannah ska ta en filt
och gå ut och sätta oss, och måla naglarna, spela kort, sola, och lyssna på musik och SOLA!
Sen ska vi cykla hämta Zebbbib! Sen kanske vi ska våga oss på ett dopp i sjön!
gaaaaaaah?, vågar vi nja, tveksamt. aja vattenbalongen blire iaf!

Ha't bra syns senare då jag kanske lägger in ett inlägg igen!

+ att vi saknar emmy&nomi som är bortresta!

chantelleee

1 kommentar:

  1. åh! nu vill jag också ha glass!
    och sola, mysigt smart!
    /kajsa

    SvaraRadera

eXTReMe Tracker