söndag 12 april 2009

Nu ska jag berätta om kvällen hos Emelie!

Hannah skyndade sig hem till mig och vi tog genast cykeln och drog iväg till Emelie, påvägen träffade Nomi & Emmy som gick hur segt som helst "som vanligt" så Emmy hoppade på pakethållaren och vi satte lite fart. Påvägen kunde jag inte hålla mig av alla undebara blommor jag är blomfantast! Så jag satte mig ner och plockade en härlig bukett åt Emelie.
Hemma hos Emelie fick hon alla buketter. Och sen satte vi oss ner vid förrätten en riktigt god förätt faktist! En vit liten brökaka med en räkröra och pyntad med lite rom. Jättegott verkligen!
Sen huvudrätten kött, bearnaisesås och potatisgratäng & sallad. Efterätt, marängkolasåstårta.
ÄLSKADE allting!
Sen så när alla åkt hem och jag och Hannah skulle cykla hem i mörkret förbi dungen och sjön, det var det sjukt läskigaste som hänt mig, jag tappade en massa grejer så vi fick stanna precis vid dungen och plocka upp allt både jag och Hannah hetsade av rädsla i mörkret, sen välter cykeln och allt välter ut igen jag och Hannah fick hemska svårigheter att andas vi grät nästan jag vet inte varför vi varvade upp varandra så, men när vi var klara tog vi en annan väg hem bland husen och ja tack hellre omväg än att man nästan dör. Puh, hemma var det sedan lungt!

Jag hade en underbar kväll tack för allting tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eXTReMe Tracker