lördag 4 april 2009

fjärdeapril.

vaknade väl först upp hos chantelle med solen lysande i ansiktet.
sen åkte jag nomi & chantelle och köpte fika som vi skulle ha.
sen bar de för fjärde dagen i rad av till de mysiga stället vi hittat!
ja ch där slog vi oss ner i gräset och la oss och sola.
och där spenderar vi väl typ hela dagen?
och gud va kul de va, vet inte om de är någon idée att berätta för ingen skulle fatta?

sen när jag kom hem stod pappa och grillade, och sen satt vi ute och åt, mke mysigt!
efter ett tag så ringde olivia, jag åkte dit, och vi gick till pizzerian typ med en gång.
var egentligen inte sugen på det just då eftersom jag nyss hade ätit, men fick i mig lite pizza ändå.
sen gick vi hem till henne och kollade på tv.
och nu sitter jag här och hoppas på sol även i morgon!
kramar emelie.

3 kommentarer:

eXTReMe Tracker